shooo

nu var det 3 veckor och 4 dagar sen jag skrev något i min lilla blogg.
Jag har haft så fullt upp med plugget och dansen så har inte haft någon ork att skriva något men nu gör jag det iaf.
Har precis börjat skolan igen efter ett soft sportlov, var jätte trött i morse.
Sportlovet var helt okej träffade min kompis som det var länge sen jag umgicks med och hade jätte trevligt.
I onsdags var vi hemma hos en kompis i skanstull och hade jätte roligt vi var 11 tjejer som slaggade dära.
Jag har världens värsta tecnoligy eller va det heter mobilen som Daban alltid säger haha min är på lagning så fick ta en mobil från min farshas jobb hahah alla kallar den för tegelsten och det är den verkligen. Har jätte mycket bilder där väntar bara på att pappa ska ta med sladden så jag kan lägga in alla.

Hemma håller vi på att renovera så hela vardagsrummet är i mitt rum nu eftersom det hålls på att tapetseras där. Köket är klart och har blivit jätte fint.
Jag tittade på Män som hatar kvinnor i lördags med min syster och två kompisar, den var skit bra har inte läst boken som typ alla har men aja filmen var skit bra.

I Förrgår satt jag och familjen och tittade på slumdog millionere den var så jävla tung! ska inte berätta något men det finns en del i början som jag bara dog av garv åt det var så roligt alltihopa. Filmen var underbar man skrattade grät och blev arg allt som en film ska ha. Aja ska lägga mig nu har skola imorn så ses vi snart igen hoppas jag!


Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0