This is the new new shiit :D

jo nu är det så här att det va skit länge sen jag hade en blogg som jag använde, så tänkte att jag skulle göra en ny och börja skriva skit mycket :D
vet faktiskt hur inte hur länge sen jag skrev en blogg, men mycket har hänt där i mellan orkar verkligen inte gå in på allt .

Men tänkte berätta lite om det senaste,

på julafton var vi som vanligt på familjens landställe i enköping och firade med mammas släkt. Åt en massa mat och hade det skit roligt. Umgicks mest som vanligt med min unga moster men är inte så säker på åldern, men hon säger alltid att hon är 18 hon har varit det i några år nu haha. Aja vi hade skit roligt, pratade om allt.

Firade också en liten jul med brudarna hos Anna skit god mat och allt va perfekt :D
alla köpte en present var för 50 :- sen la vi dom i en påse så fick alla ta en och öppna :D så mysigt med er. bilder kommer.




Sen tänkte jag och tjejerna att vi skulle klä upp oss lite extra på nyår eftersom vi tänkte gå på lite finare fest än att bara sitta ute någonstans, ja iaf så hade vi köpt jätte höga klackskor som vi skulle ha på oss under hela kvällen.
Så när alla var fixade drog vi hem till awen och var där runt halv 8 , 1 och en halvitmme sena men vi var där iaf. Det var jag, Anna, Dilan och Natalie. Men Viki och Dilli var redan där.
åt jätte mycket mat till förrätt det va allt asså jag säger allt, dolma, tzatsiki, olika såser bål sallad och massa annat. Sen åt vi varmrätt som va kyckling klubbor med klyftpotatis och bearnesås( SKIT GOTT :D).
Efter att vi hade proppat i oss allting satte vi oss en stund i vardagsrummet och väntade på Awens hemliga efterrätt.
Jag kan bara säga att efterrätten va skit god, ska göra till gästerna på lördag som kommer när mamma fyller år. Iaf det va inlagda persiko-halvor med hallon, glass och choklad SKIIIIT GOTT, Awen värsta mästerkocken asså.

Eftermaten hade vi planerat att dra till en fest ända borta i Farsta Strand -.- allt för nyår haha. Påvägen dit skulle vi träffa Silvia och Mikaela. Men det blev lite ändrade planer Dilan stack till Solna för att göra en sak som var skit synd men hon hade trevligt ändå som var jätte viktigt.
Vi drog  och satte oss på tåget mot farsta och Silvia och Mikaela gick på i centralen. Silvia och Mikaela hade typ haft det jätte dåligt på någon fest i slussen, men som tur va åkte dom med till ´Farsta. 
När vi kom till farsta stannade vi bara där högst 5 min efter tolvslaget och sedan drog till en jugge fest i solna. (en kompis till viki) Men silvia och mikaela var kvar i Farsta där hade de jätt bra. 
Påvägen dit ringde vi och grattade alla kompisar så mycket.
När vi kom till solna hade vi jätte trevlig , hög musik och sköna människor. Det va ett lyckat nyår hoppas det va det för alla andra också.
kommer lägga upp bilder från nyår när jag får dom :D
 
Bilder från lilla julen hos Anna (:

      



Bilder från nyår :D

 Jag, Dilan och Nattah. jag och Dilan.  Nattah och jag.
 nattah  Viki och jag  Jag Dilan natalie viki anna och awen  anna dilan awen natta viki and me:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0