trött måndag

såå nu har jag precis ätit :D haha inte det godaste ni kanske vet men det funkar för mig, stekt biff med curryägg med ost :D hhaha smasken!
Ja nu vaknade man kl 7 i morse och var jätte trött drog på mig sköna kläder och drog till skolan. Dagen var ganska chill slutade tiden kl 2. Efter drog några från skolan till stan för att kolla på balklänningar. JÄTTE roligt haha, man måste ju köpa en tidigt annars höjs prisen på engång. Hittade en fin lila klänning som jag tyckte om men inte så mycket att jag ville köpa den nu nu nu så tror jag får leta vidare. Ska försöka hitta en bild på den.
Sen drog jag och syrran hem för att plugga med no läxan som ska in imorn. 25 FRÅGOR! snacka med att läraren ska bomba oss precis efter lovet haha. Sen drog jag och syrran till Vällingby och träffade Daban, Amjad och Awen var med dom runt två timmar på Mcdonalds och på tegel. Har inte så mycket att skriva om, inte så mycket som har hänt.
A juste! jag har bestämt mig vilket gymnasium jag ska välja, jag nu ändrat mig det blev inte natur på S:T eriks utan sam ekonomi på solna gymnasium. Nöjd faktiskt, men vet inte vilka andra jag också ska välja:/ om ni har några tips komentera gärna!

Idag hade jag på mig en stor färglad t-shirt från footlocker, en stor grå tjocktröja och gråa mjukisa, stora silvrig bambu örhängen, silvriga armband och halsband och svarta sneekers. Förlåt att jag inte la upp en bild idag om dagens outfits men imorn kommer en det lovar jag!

kommentera vad ni tycker om den!

Kommentarer
Postat av: muhhamud

lyssnish jah tkru ska följish ditt hjerta bree det ee ditt enda fucking val i ditt life re! som berstämmer liv lr död förstååruuu va ja menar?

ajjjjdde peace an love muhhamud

2009-01-18 @ 22:51:41
Postat av: Petra

Jätte fin :)

2009-01-25 @ 13:19:24
URL: http://www.metrobloggen.se/Pee3tra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0