söndag

såå har suttit vid datan ett tag nu. Innan det tittade jag och familjen på en sjukt rolig film :D kommer inte ihåg vad den heter men iaf.
Inte gjort så mycket idag vaknade av väckarklockan kl halv tio men orkade inte gå upp och snooz störde mig för mycket så ställde den till tio, men vaknade aldrig så jag och min syster försov oss. Tills Dilan ringde och väckte oss kl 11, men vi han iaf till nadjas dansskola. Har velat testa magdans länge så var där och testade, vill också testa afrikanska dansen dom har men läraren kunde inte komma. Så ska komma tillbaka till på söndag och testa.

Aja orkar inte skriva allt som hände där i mellan, men det var jätte roligt där borta så tror att jag ska börja men vilken vet jag inte.
Nu är jag hemma iaf , det finns en tröja som jag letat efter i evig heter och min syster hittade den på http://izabellenylen.blogg.se/ blogg och hon var så snäll och sa vart hon köpt den. Så nu ska jag beställa hem den bland några andra saker. Hittade en jätte cool och annorlunda som fan klocka, jag gillar den faktikst bara för att jag aldrig sett den på någon annan, men sån är jag . Vad tycker ni?
 

     jackan :D

Kommentarer
Postat av: ChiiLeNiiTa'

Hmmmmmm



väskan o tröjan va fett sköna o klockan va ba fett cool hahaha, ne men seri.

2009-01-11 @ 23:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0