ledig

idag var man ledig, så jävla skönt har fortfarande inte vänt på dygnet något.
Jag tycker jag lovar för mycket på min blogg, jag sa ju att jag skulle lägga ut min outfit från i förrgår men gjorde aldrig det. grejen är att min mobil är nästan hlt förstörd den känner inte av minneskortet så kan inte lägga in några bilder på datan, men ska skicka dom till min systers mobil ikväll så hon får lägga in dom. Måste bara köpa en digitalkamera när jag börjar jobba ! A juste Dilli har fixat jobb till mig ich min syster, hennes arbetsledare skulle ringa oss idag. Jag behöver verklign extra pengarna och det kommer bli skönt att gör något annat än att bara sitta hemma och slöa.

a nu är det bara någradagar kvar innan vi åker till falun, där kommer man ju vara i en hel veckan. Det kommer vara roligt som vanligt, men det är synd att det är den sista av dom alla.
Idag ska jag och familjen titta påen litr större lägenhet, roligt att titta runt lite. Ska städa mitt rum alldeles snart, tänkte att jag skulle göra dett precis efter jag hade ätit... men så blev det inte, jag blir så seg efter att ha ätit alldeles sömnig hahaha .
dansen börjar vecka 7 jag bara längtar! men har inte tränat mycket så jag kommer ha det jobbigt på uppvärmningen haha.Jag gick tidigare på Performence gruppen på blue hill men kunde inte bestämma om jag skulle ta house eller magdans till. Men jag tror det blir båda hahah, mamma och pappa sa att om jag ska gå på tre styckn måste jag betala en själv för att magdansen är så dyr den kostar typ 1400:- per termin och blue hill som äger kostar bara 600:- per termin.

lägger in lite bilder från falun senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0