hemma

så hemma igen.
Gick och träffade Dilan med syrran i rissne för senare åka vidare till Vällingby och träffa Awen, tyvär kunde inte Dilli komma hon var trött och ville va hemma och vila.
I vby träffade vi Pontus, Tom, Daban och liban, Saron och hennes kompis och några av Awens kompisar från Vby. Där var vi i någon timme, tittade i affärer och fikade lite på Mcdonalds . Awen köpte ett par skiit söta tjockis strumpor till sig själv, mamma och syster. Har nästan lika dana fast i rosa och grå.

Sen skyndade jag och Natalie oss till buseen och åkte tillbaka hem. När vi kom hem hade mamma lagat köttbullar och makaroner, så enkelt men så gott! :D
Hittade en jätte din väska idag på Wedins som kostade 399:- som jag jätte gärna vill ha får köpa den när jag får pengar.
Jag längtar sååå mycket till sommaren och våren är trött på det kalla vädret och stora jackor.

Kanske skulle på fest imorn på en av Awens kompisar med Natalie, Dilli och Awen vi får se hur det blir.
Jo jag tänkte att jag skulle börja jobba snart, fick ett nummer av Dilli som jag skulle ringa, det verkar som ett jätte bra ställe och vill ha lite extra pengar vid sidan om (:


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0