01:01 att vara tvilling.

ja nu var det så att jag skulle skriva innan jag drog ut igår. Men det hände ju inte, fick springa till bussen för att åka till Awen. Awen är en av mina närmaste kompisar jag och min syster har känt henne sen vi var ett år gamla och gick på dagis. Det är rätt länge visst? :D
Ja iaf när vi var hos Awen åt vi pizza som hennes pappa hade köpt till oss, senare skulle Awen fixa sig för vi skulle på någon av hennes kompisars fest i Vällingby. Självklart tog det ett åååååååår för henne att fixa sig hon provade mins tio olika plagg innan hon kunde bestämma sig haha. När vi var klara åkte vi till Vällingby och träffade några av våra kompisar och Awens. Vi var på tegel (fritidsgården) i Vällinby i någon timme sen drog vi till festen och stannade i en stund och sen drog vi direkt till Awen ovh pratade om ALLT opch åt en massa glas, persikor och drack en massa oboy.
Det finns en grej jag inte har berättat om ni inte har märkt det, så har jag en tvillingsyster haha... Jag har verkligen märkt alla dom här åren hur alla nya människor som jag träffar är så fasinerade över att jag och min syster liknar varandra oerhört mycket.  När man träffar någon som inte känner någon annan tvilling så bara strömmar det ut med frågor, haha det är nästan som vi vet vad dom ska fråga varje gång. Men det finns vissa saker som jag brukar tänka på ibland som jag inte förstår hur folk tänket haha. Här en te.x. några frågor eller påståenden vi har fått höra under åren. (min syster hade glasögon när hon var liten)Fråga: Varför hade din syster glasögon och inte du? svar: men det är ju självklart vi är olika personer och hon hade sämre syn? Fråga: om jag gör illa din syster känner du också det? Svar: nej vi är två olika personer, som te.x. du och din mamma? Fråga: Brukar ni blanda ihop er själva? asså som att du tror att du är din syster? Svar: självklart inte vi är som vem som helst. Påstående: men det är ju självklart ni har ju samma organ, så ni måste kissa samtidigt. Svar: hade inget svar på det, det var bara för dumt.

Hahaha det är lite tröttsamt och höra på sånt här ibland. Jag måste bara få det här klart, jag och min syster tycker verkligen inte att vi liknar varandra det är som om jag skulle titta på mig själv i spegeln och du skulle stå brevid, så myckett skillnad ser vi i varandra. Och JA det är lite som att ha en bästa kompis hela tiden, men vi bråkar oerhört mycket, men vi har också JÄTTE roligt tillsammans. och NEJ tvillingar brukar inte oftast klä sig lika dant, vi tycker det är lika fint som ni gör haha( alltså inte).
här är en bild som min syster gjorde.
             

Här är em bild på Awen, Natalie Jag och Airin när vi va små.



LOVE

Kommentarer
Postat av: Mimmi

vaa söta bildeer på er ! :D <333

2009-03-05 @ 21:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0