oj oj förlåt

nu var det verkligen ett tag sen jag skrev... är verkligen jätte ledsen! men jag har bara haft för fullt upp så har inte orkat skriva men nu blir det igen hahah:D
jaa va ska jag säga falun var lite roligt som vanligt men det var ändå skönt att komma hem.
Bästa kompisen Awen mötte oss där direkt bussen från Falun stannade och då fick man en stor kram.
Kunde inte fatta att vi var utan varandra så länge om vi inte träffas så pratar vi i telefon hela tiden.
A man går i skolan -.- , jobbigt.
Har precis haft alla mina svenska nationella proven nu tror jag, det har faktiskt gått ganska bra tycker jag. Hade inte heller förväntat mig att det skulle vara JÄTTE svårt men ändå blev lite chockad iaf.
I helgen vet jag inte riktigt var jag tänker göa, kanske någon fest eller bara hemma mys (:
Jag måste iaf hämta min adidas väska som jag lånade av Awen från Mike. Kan inte bara gå runt med min ryggsäck hela tiden.... Aja tänkte lägga upp lite bilder från falun och från lite annat, har inte tagit så mycket foton annars :D
annars får ni bara hare gööttt :D 

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0